måndag 11 april 2011

Dags för träning


Vi har nu fått besked om att seriespelat, för vår del, börjar vecka 17. Idag är det vecka 15.
Nu på torsdag tänkte vi ha första träningen. Runt 20.00
Problemet är att Sofiaskolan verkar vara bokad till 21.00, och efter 21.00 är det kolsvart.
Är det något som har ett tips på en grusplan som är spelbar som vi kan vara på istället?

Alternativet är att vi ses där runt 20.15 ändå och ser ifall det verkligen är någon där och tränar, men det lär det ju.
Om det finns intresse, och vi har tur, kan vi spela en träningsmatch vecka 16 mot Karolinska IS. De spelar i mix division 1 norr.

Våra matchställ har nu kommit. Antingen kan man hämta de hos mig eller så tar jag med så mycket jag orkar på träningarna.
Matchdag kommer att vara onsdagar och jag föreslår att vi tränar måndag och söndagar. Bajen har ju många hemmamatcher på måndagar
som flera av oss regelbundet går på, så det kanske inte är så klockrent.

Har ni bollar, ta med de! Vi finner inte bollnätet från förra säsongen.
Stöld i klubblokalen, kan någon kolla övervakningskamerorna?

Kim

1 kommentar:

  1. Jag har själv kommit på ett förslag. Hemmaarénan Kärrtorps IP. Som jag har förståt det så har ju inte korpenserierna börjat och det finns det dessutom två 7-mannagrusplaner. Bara inget elvamannalag använder den så...

    SvaraRadera