måndag 25 april 2011

LAGKAPTEN - OMRÖSTNING



DET ÄR HÖG TID ATT VÄLJA SKICKA BKs LAGKAPTEN FÖR DENNA SÄSONG. DETTA GÖRS HÄR PÅ BLOGGEN FRAM TILL IMORGON TISDAG 23.59, DÅ STÄNGER RÖSTSLUSSEN. 


SÅ HÄR GÅR DET TILL:
ALLA MEDLEMMAR I SKICKA BK FÅR LÄMNA EN RÖST VAR. DET GÖR MAN GENOM ATT KOMMENTERA DETTA INLÄGG MED DEN MAN VILL RÖSTA PÅ. DET ÄR OKEJ ATT MAN ÄR ANONYM FÖRUTSATT ATT MAN LOVAR ATT BARA RÖSTA EN GÅNG. DET ÄR LIKA OKEJ OM MAN VILL GÅ UT MED SITT NAMN. JAG RÄKNAR IHOP RÖSTERNA OCH ANNONSERAR DEN NYA KAPTENEN PÅ ONSDAGEN, MATCHDAGEN. KÖR HÅRT, RÖSTA MED HJÄRTAT!


//LEDNINGEN

21 kommentarer:

  1. Kims hemliga gay lover25 april 2011 kl. 16:51

    Kim

    SvaraRadera
  2. Eftersom jag bara känner Tove i laget (än), så röstar jag på Tove. Hälsningar från den mystiska nya spelaren "Anna".

    SvaraRadera
  3. OBS!
    Alla medlemmar i facebook-gruppen får rösta.

    SvaraRadera
  4. Man måste alltså inte spela. Bara vara med i gänget.

    SvaraRadera
  5. Jag röstar på Jenka! Som inhoppare när hon inte är där tycker jag Kim eller Tove kan chefa.

    SvaraRadera
  6. Skicka BK Ultras26 april 2011 kl. 19:06

    Alltså nu har "Anonym" röstat tre gånger! Det luktar fusk lång väg det här.

    SvaraRadera
  7. Tove leder med en röst.
    2 timmar kvar tills slussarna stänger...

    SvaraRadera
  8. jessica får min röst

    SvaraRadera
  9. 5-4 fördel Jessica. 51 minuter kvar. Det borde finnas fler röster kvar...

    SvaraRadera
  10. och vem fan är kingen?

    SvaraRadera
  11. kim. okej lite sent men ändå.

    SvaraRadera