onsdag 18 januari 2012

Gymtips

Hej alla träningzfreaks!

Guuud,vilken bra träningsvecka jag har haft! Jag har pumpat på gymmet, typ varje dag, och jag tycker att min muskler faktiskt börjar bli riktigt stora. Siktar lätt på årets beefcake på nästa års Skicka Bk awardzzz. Och sen, igår, när jag låg och körde bänkpress med min tightaste tröja, så kom det in en söt tjej och typ kollade på mig, ba, snygga pecs liksom. Ja, hon sa inte det, men man såg ju liksom vad hon tänkte. Ba dregla med hela ansiktet. Men i alla fall, jag tänkte dela med mig av mina bästa träningstips så att alla kommer igång ordentligt med träningen:

1. Om ni ligger och kör en övning, till exempel biceps, så istället för att räkna repetitionerna "1, 2, 3..." så testa att blunda och räkna "untz, untz, untz...". Det känns preciiiis som om man är på laroy och inte på typ Sats. Enda problemet är att det är svårt att hålla reda på hur många repetitioner man gjort.

2. Ibland kan man känna sig lite seg, typ om man har jobbat eller varit i skolan. Då brukar jag dricka en energidryck innan jag sätter igång. De bästa energidryckerna är:
Red bull - The original and best, liksom
Monster - Grrrrr
Battery - för maximal uppladdning

3. Köp en riktigt fräsch gym-outfit. Själv kör jag svarta sladdriga tygbyxor och en vintage batik-t-shirt från 1989, värsta fyndet på ebay, bara 1700 kronor! Känner mig sig snygg blir man snygg, brukar jag alltid säga!

4. Dra på en bra, poppig låt i lurarna. Här är min favorit-gymlåt:
http://open.spotify.com/track/54fyVsVauzPwruLvGnBe3i


Lycka till, skickaiter! Vi ska bli det största fotbollslaget division 1 någonsin har skådat!
Och kom ihåg: untz, untz, untz...

1 kommentar:

  1. Asså vilken grymischhhhh taktik, untz untz untz:):):):):)!!!!!! Tack som fanken för tipzzzet. Känns prezis som Sture P. Untz untz untz.......
    Grymisschhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera