tisdag 10 januari 2012

Träningsdagboken.

Hej hej hallå dagboken.
Igår var jag på gymmet. Körde mest överkropp men även lite ben. Vill gärna stajla med hur mycket jag kan ta i benpress :-).
Idag sprang jag 5 km. Det gick inte så fort kanske men jag spurtade i uppförsbackarna.
Imorgon ska jag GÅ till jobbet. Det tar hur lång tid som helst skulle jag tro men eftersom jag inte hinner träna efter jobbet får jag ta det före :-).

Jag undrar så himla mycket hur hårt mina kamrater i Skicka tränar. Förmodligen massa, hela tiden. De är ju så duktiga allihopa!!! Det är därför jag tränar. Jag vill ju inte göra mina kompisar besvikna när div. 1 drar igång lixom. Och så vill jag inte vara sämst på Skickoffen heller. Tänk om alla andra ba orkar jättemycket och jag liksom ligger i en buske och spyr...Rätt pinsamt.

Ja, det var allt.
Tack och hej
jag är en grym grej.

4 kommentarer:

  1. omvänd psykologi har jag hört om, nice try ledningen (tove)...

    SvaraRadera
  2. vem fan är nr 11?

    SvaraRadera
  3. Nr 11 är väl Frida. Jag är på hennes sida.

    SvaraRadera
  4. Jag blir jättepeppad av det här inlägget! Tycker att alla kan skriva lite träningsdagbok. //Tove

    SvaraRadera