torsdag 26 januari 2012

Limpan fick post!

Som några av er säkert känner till startade Skicka för nån vecka sedan Stockholms, Sveriges, ja kanske till och med Världens bästa Klubb-shopp. För att höja nivån på grejerna lite bara. Som vi gör.

I alla fall så var jag först ut att beställa något därifrån. Jag tyckte att en överdragströja, det vill man ju ha, vilken man vill, så jag beställde en sådan den 13 januari. Sedan dess vet jag inte hur många gånger jag refreshat den där jävla DHL-Track-and-Trace-sidan (ljuger inte om jag säger 200) för att se var vad som visade sig vara världshistoriens långsammaste paket befann sig nånstans. Tydligen tog det en veckas semester i Hamburg.

Men så idag fick jag äntligen brevet som jag väntat på:

 Jag sprang (för första gången under uppehållet) till ICA och utförde brev-mot-paket transaktionen och sprang hem igen. Man vill ju inte vara ute för mycket på vintern...


Jag rev upp skiten som en femåring på julafton.

Och nu är jag så här snygg!


Obligatorisk Modebloggs-bild-i spegel-bild. Med det officiella whigga-tecknet.
Svårt att fota ryggen. Men ni fattar.

Detta var ju lite av en provbeställning. Om ni vill ändra på något i designen är det dags för det nu tycker jag (eller det är ju för sent för mig). Annars förklarar jag helt enkelt Skickashoppen öppen! Jag köpte även ett par kallingar. Men dem visar jag bara om minst 30 pers trycker "intressant" på detta inlägget.

11 kommentarer: