fredag 20 januari 2012

Träningstips?


Jag har hört mycket på senare tid om en träningsform som låter spännande: sex. Eller samlag kanske det heter? Jag vet inte så mycket om den, men jag har hört att den ska vara bra för flexibilitet och kondition. Men jag undrar – kan man utöva denna träning på egen hand eller måste man ha en träningspartner eller en instruktör av något slag? Ska man kontakta ett gym och be om en personlig tränare? Och kan man träna utomhus eller ska det vara på ett gym? Eller är det en gruppträning? Jag har hört att det är lite som ett danspass men jag är inte så bra på att dansa så jag undrar om det kanske är för svårt för mig. Om någon i Skicka har provat får ni gärna ge lite mer info. 

3 kommentarer:

  1. REDAKTIONEN har gjort lite undersökning:
    http://www.yttermera.se/kropp_och_halsa/kalorier/kaloriforbrukning_vid_sex.html

    SvaraRadera
  2. Jag har provat, det var skitjobbigt.

    SvaraRadera
  3. endast gruppträning! s. brandelius har lagt sex på försäsongsschemat.

    SvaraRadera