torsdag 12 december 2013

Julkalendern - lucka 12





Namn:
Stefan.

Beskriv dig själv med ett land, djur och svordom: 
Sverige, ekorre, FAAN.
Vad hade du för förväntningar på årets säsong?
Inga alls faktiskt.
Vad tycker du om årets säsong?
För lagets del en grym höstsäsong och för min egen del en pinsam säsong.
Vilket är ditt bästa minne? 
Kommer bara ihåg en match mot BB tror de var den första och jag tror att vi vann :)
Vad kommer du att jobba på att förbättra till kommande säsong? 
Närvaron och målskörden vilket jag hoppas kommer med närvaron.
Var ser du dig själv om 10 år?
Jag hoppas att Skickas ledning tagit beslutet att förflytta laget upp till Jämtland.
Vem är din förebild? 
Kungen (Zlatan).
Vem är din förebild i Skicka BK och varför?
Jag vill hylla vår största och i stort sett enda supporter Anna Fastesson som inte missar många matcher. Utan supportrar vore fotbollen död!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar