måndag 16 december 2013

Julkalendern - lucka 16




Namn:
Obbe
Beskriv dig själv med ett land, djur och svordom: 
England. Hund. Helvetesjävlakukskit!
Vad hade du för förväntningar på årets säsong?
Att äntligen kunna lira boll igen och göra massor av mål.
Vad tycker du om årets säsong?
Personligen var det väl ingen höjdarsäsong, grymt stolt över lagets insats dock. Nästa år räcker det hela vägen. Och då hoppa jag få hålla mig skadefri.
Vilket är ditt bästa minne? 
Måste vara en match under första säsongen. Vet att vi bla lånade in Bodin, det var en sån glädje matchen igenom. 
Vad kommer du att jobba på att förbättra till kommande säsong? 

Jag ska rehaba axeln, sen ska jag träna kondition och ställa in siktet.
Var ser du dig själv om 10 år?
På Nya Söderstadion med en bengal i handen.
Vem är din förebild? 
Min farfar var min idol. Men jag gillar Petter Andersson och Robin Hood också.
Vem är din förebild i Skicka BK och varför?
Kim, spelförståelse, teknik och en löpförmåga & kämparinsats utom denna jord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar