fredag 11 december 2015

Julkalendern 2015 - Lucka 11


CLEMME

Hur kom du in i Skicka BK och hur länge har du spelat i laget?

Jag kom in i skicka Bk 2013 på sommaren när jag flyttade ner till stockholm hade egentligen lagt av med fotboll men var med i facebook grupp redan 2012 men gick ur då ni var väldigt frekventa skrivare och blev mycket att läsa för en som inte var med då. Frågade Kim om man fick träna med er ni var då rätt så många killar så hade ingen direkt större förhoppning att få spela matcher men ibland har man tur.

Vad säger du om årets säsong? (personligt/laget)

Personligt har jag haft nedåtgående kurva där jag har haft för mycket utanför fotbollen som gjort att fotbollen fått stå åt sidan men laget har väl varvat topp med medel utan för den delen varit dåliga. Cuperna är episka men tanke på tidigare Skicka BK erfarenheterna av cuper.

Vilka är dina mål för nästa säsong? 

Nästa säsong kommer jag vara bättre all round eftersom jag för första gången ska köra försäsongsträningen till korpen nivå. Så 11 mål nästa år ska jag göra eftersom stefan gjorde 10 i år väl? Måste slå honom utan att använda tåpaj:)

Vem är din förebild på planen? 

Här skulle jag kunna vara mig själv och säga Erik för han är otroligt nog fulare än mig på plan med tacklingar och gruff men jag kommer säga sanningen säga Tove och Jessica. Ni är alltid där tuffast i laget ta så sjukt mycket smällare både från snubbar och tjejer och ändå levererar kvalite på plan.

Vad gör du när du inte spelar för Skicka? (OBS har du inget liv utanför laget är det helt OK).

Vintern reser och åker snowboard. Läser böcker väldigt sällan men det händer också men annars är FIFA 16 nästan som min flickvän.

Ett måste på julbordet..

Kyckling med ris är givet på julbordet. Allt annat kan bytas ut.

Vad önskar du dig i julklapp?

Har önskat mig 8 år i sträck en fatsuit men ingen har brytt sig så jag önskar faktiskt nya bindningar till brädan.

Valfritt meddelande till ledningen…

Fortsätt göra det ni gör alltid uppskattat men en grej. Våga fråga om delegera uppgifter ni kan inte göra allt själva om det blir för mycket. Jag tror alla i laget är över 22 va? Smiley smile
Och tack för alla underbara ögonblick både på plan och utanför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar