tisdag 22 december 2015

Julkalendern 2015 - Lucka 22




Hur kom du in i Skicka BK och hur länge har du spelat i laget?
Sen 2010 (tror jag), jag har för mig att ledningen försökte värva Elsa, min syster. Hon hakade inte på men fick med mig.
Vad säger du om årets säsong? (personligt/laget)
Det var väl en bra säsong roligt att spela och kul med cupen i somras, vi skulle kanske tränat lite oftare.
Vilka är dina mål för nästa säsong?
Börja motionera innan fotbollssäsongen börjar och bli bättre på att nicka.
Vem är din förebild på planen?
Jag tycker Markus och Axel gör ett lysande jobb i målet
Vad gör du när du inte spelar för Skicka? (OBS har du inget liv utanför laget är det helt OK)
Ritar saker på veckodagarna annars fika och utflykter och på sista tiden sett efter en liten Axel
Ett måste på julbordet.
Ris a la malta
Vad önskar du dig i julklapp?
En ny kalender
Valfritt meddelande till ledningen…
Stort tack för i år! Bra laglett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar