söndag 13 december 2015

Julkalendern 2015 - Lucka 13



Hur kom du in i Skicka BK och hur länge har du spelat i laget?

Jag var med på den klassiska Local Natives-spelningen på Debaser där Skicka bildades. Jag var inte med i snacket då av nån, eller några, anledningar. Men har i alla fall varit med sedan starten.


Vad säger du om årets säsong? (personligt/laget)


Jag har haft väldigt dålig närvaro på både träning och match och det drar ju ner min säsong. När jag väl har varit med har det varit skitkul. Särskilt att spela mittback har varit inspirerande, vilken grej alltså.
Att vi tog hem båda cuperna är ju fantastiskt! Jag var ju inte med i nån av dom så nästa år kanske jag ska utebli från allt spel så tar vi hem serien också


Vilka är dina mål för nästa säsong?


Jag kommer att missa vårsäsongen då jag kommer bo på annan ort. Det gör ju den kommande säsongen lite upphackad för min del men när jag är hemma igen siktar jag på att vara med så mycket som möjligt. Ser fram emot de första riktigt otajmade glidtacklingarna på Bäckahagens.


Vem är din förebild på planen?


I Skicka skulle det kunna vara nästan vem som helst (pga att alla är bäst). Annars diggar jag nog spelare mer baserat på myten om dem än deras fotbollsspelande: Maradona, Cantona, Rene Higuita, Clement osv.


Vad gör du när du inte spelar för Skicka? (OBS har du inget liv utanför laget är det helt OK).


Tusen saker känns det som men

 

Ett måste på julbordet..

Musten är viktigast.


Vad önskar du dig i julklapp?


God  mat och mys. Pengar och klassamhällets avskaffande!

 

Valfritt meddelande till ledningen…

Tack för att ni finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar