måndag 21 december 2015

Julkalendern 2015 - Lucka 21




PERRY


Hur kom du in i Skicka BK och hur länge har du spelat i laget?

Tror bestämt det var Frida som värvade mig en lunch på skolan för nästan fyra? år sedan. Jag grämde mig över att jag saknade fotbollen och där satt hon som en räddare i nöden!

Vad säger du om årets säsong? (personligt/laget)
Personligen har mitt engagemang skrapat i bottensatsen men Skicka har varit guld värt som en flykt från examensarbetet. Laget har verkligen levererat och nästa säsong kniper vi seriesegern också!
Vilka är dina mål för nästa säsong?
Delta! Och göra mål vore gött!
Vilken är din förebild på planen?
Frida! En annan kan tycka att vi springer som idioter på kanterna men energin i Frida kräver även korslöpningar mellan kanterna.
Vad gör du när du inte spelar för Skicka? (OBS. har du inget liv utanför laget är det helt OK).
Försöker rita hus.
Ett måste på julbordet..
Sill.
Vad önskar du dig i julklapp?
Snö.
Valfritt meddelande till ledningen…
Ni ber om ursäkt för dålig framförhållning… min är uppenbarligen ännu sämre. Sorry och GOD JUL!!! Ni är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar