lördag 10 december 2011

Skickas julkalender - 10 december

Dagens Skickahälsning
10 december kommer ifrån
vår egen nummer tio ...

Lunkan 


Vart kommer du att fira din jul och hur kommer du att fira den?
För första gången firas jul utanför Jämtlands gränser närmare bestämt på den exotiska ön Gotland.

Om Skicka hade ett eget Luciatåg, vem hade du då varit i tåget och varför? 
Jag har i min ungdom alltid varit stjärngosse så min dröm är att vara tomte.

Vilken är din favorit-jullåt?



Vilken är din favorit på julbordet?
Mormors köttbullar är inte att leka med. 

Vilken är din nemesis© på julbordet?
Det måste vara kalvsyltan, fy faaan.

Vad önskar du dig av tomten i år?
Att Bajen går upp i Allsvenskan. 

Ge oss minst ett nyårslöfte för kommande år!
15 baljor i Div 1 är väl rimligt? Och inte ett kort ska jag dra på mig, men det är nog inte rimligt.

Till sist, hur gör du för att hålla dig i form, nu och under julen, tills att vi
 möts på planen igen?
Inget speciellt, de blir 3 ggr/v på gymmet där jag delar upp kroppen. 1 benpass, 1 pass bröst, triceps och mage och 1 pass biceps, rygg och axlar. 1 pass löpning och intervaller, när snön kommer blir det ett par mil skidor i veckan också, annars är de rätt lugnt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar