torsdag 8 december 2011

Skickas julkalender - 8 december

Dagens Skickahälsning
8 december kommer ifrån
vår egen nummer åtta ...

Ernehed 

(Det är jag, jag lovar)

Vart kommer du att fira din jul och hur kommer du att fira den?
Självklart hemma i Kälom med min familj, förutsatt att jag tar mig hem, borde ha fixat tågbiljetter vid det här laget.

Om Skicka hade ett eget Luciatåg, vem hade du då varit i tåget och varför? 
Lucia. Skicka kämpar aktivt mot stereotyper så därför passar det utmärkt att jag är Lucia. Kim får vara nästa år. 

Vilken är din favorit-jullåt?
Sufjan får jag nästan säga, det är banjo.



Vilken är din favorit på julbordet?
Julskinkan.

Vilken är din nemesis© på julbordet?
Grisfötterna.

Vad önskar du dig av tomten i år?
En skidoo av fetaste modell.

Ge oss minst ett nyårslöfte för kommande år!
Att jag ska skärpa mig.

Till sist, hur gör du för att hålla dig i form, nu och under julen, tills att vi
 möts på planen igen?

(Markus har ej lämnat svar på denna fråga. Något som ledningen ser mycket allvarligt på).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar