onsdag 14 december 2011

Skickas julkalender - 14 december

Dagens Skickahälsning
14 december kommer ifrån
vår egen nummer fjorton ...

Rocky


Vart kommer du att fira din jul och hur kommer du att fira den?
Jag kommer fira julen hemma i mitt kära Småland. På julafton kommer nog farsan göra samma misstag som varje år, att gå ut och försöka köpa tidningen efter Kalle Anka och missa tomten. Antar att jag kommer bli full på stadshotellet i Ljungby också nån gång under julen. Det är tradition.

Om Skicka hade ett eget Luciatåg, vem hade du då varit i tåget och varför? 
Helst en plats där jag slipper sjunga (positivt för alla inblandade...), kanske bakgrundsdansare av något slag. Pepparkaksgubbe var jag på dagis så där har jag en del rutin.

Vilken är din favorit-jullåt?



Vilken är din favorit på julbordet?
Julskinkan är ju bäst. Sen är jag rätt svag för ägghalvorna med. Sjukt.

Vilken är din nemesis© på julbordet?
Brysselkål. Fy fan.

Vad önskar du dig av tomten i år?
Kalsonger.

Ge oss minst ett nyårslöfte för kommande år!
Jag ska klippa mig under 2012. I alla fall en gång.

Till sist, hur gör du för att hålla dig i form, nu och under julen, tills att vi
 möts på planen igen?
Hmm... Det blir mycket mental träning. Målbilder för nästa säsong. Fan vi borde börja försäsongsträningen tidigt nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar