fredag 2 december 2011

Skickas julkalender - 2 december

Dagens Skickahälsning
2 december kommer ifrån
vår egen nummer två ...

Jerbot 


Vart kommer du att fira din jul och hur kommer du att fira den?
Jag kommer fira i Bromölla, Skåne, eftersom jag har skitstor
 släkt (skillsmässobarn) kommer jag fira jul i dagarna tre i olika konstellationer.
 Men framför allt med min kära mor.

Om Skicka hade ett eget Luciatåg, vem hade du då varit i tåget och varför? 
Jag skulle slåss om Luciakronan med Tove, hon skulle vinna och jag slutar som tärna.

Vilken är din favorit-jullåt?
Boney M - Mary's boy child


Vilken är din favorit på julbordet?
Omelett med champinjonstuvning.

Vilken är din nemesis© på julbordet?
Ål. 

Vad önskar du dig av tomten i år?
Fred på jorden.

Ge oss minst ett nyårslöfte för kommande år!
Lära mig den här dansen.

Till sist, hur gör du för att hålla dig i form, nu och under julen, tills att vi
 möts på planen igen?
Tränar stenhårt inför nästa säsong. Kondition, styrka och yoga.


3 kommentarer:

  1. Jag ska lära dig robyn- dansen på en krycka../ nettan

    SvaraRadera
  2. Det vill vi ha videosvar på sen! :)
    Kim

    SvaraRadera