onsdag 7 december 2011

Skickas julkalender - 7 december

Dagens Skickahälsning
7 december kommer ifrån
vår egen nummer sju ...

Erik 



Vart kommer du att fira din jul och hur kommer du att fira den?
På Frösön hos mamma och pappa. Tove förklarade hur det går till helt okej tidigare (se lucka 3), men i år blir hon ensam framför Kalle eftersom Anna är i Umeå..

Om Skicka hade ett eget Luciatåg, vem hade du då varit i tåget och varför? 
Tomtenisse. Jag har i och för sig alltid varit det, så jag kan också tänka mig att vara ren.

Vilken är din favorit-jullåt?
Helt utan konkurrens:


Lättaste frågan..

Vilken är din favorit på julbordet?
Julskinkan.

Vilken är din nemesis© på julbordet?
Janssons frestelse och att jag blir mätt så fort nuförtiden.

Vad önskar du dig av tomten i år?
Livslång ledighet, asmycket pengar och en huskyvalp.

Ge oss minst ett nyårslöfte för kommande år!
Spola kröken och klara komvux!

Till sist, hur gör du för att hålla dig i form, nu och under julen, tills att vi
 möts på planen igen?
Lever uteslutande på min talang.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar